• Este gratuită platforma InPrivat?

Da, în limita anumitor funcționalități - 5 vizitatori ai profilului, fără acces la pozele nud și hardcore, prieteni limitați, fani limitați, albume de poze cât și imagini limitate. Pentru acces nelimitat accesați pagina PACHETE ACCES.

  • Mesajele sunt nelimitate?

Da, sunt nelimitate.

  • Pot adăuga poze de pe alte situri?

Da, cu condiția să nu aibă watermark (alte înscrisuri).

  • Pot trimite poze in mesajele private?

Da, fără limită.

  • Pot trimite numere de telefon sau alte adrese personale in mesajele private (whatsapp, skype, telegram, etc...)?

Da, însă luați în considerare că dacă nu ar fi fost această platformă nu ați fi avut posibilitatea să vă cunoașteți...

  • Sunt scumpe pachetele de acces?

Depinde ce înțelege fiecare prin scump.... 5, 7, respectiv 9 EURO / lună

  • De ce nu pot comenta o postare sau scrie cuiva pe timeline?

Pachetul gratuit nu permite postarea de comentarii sau în timeline-ul userilor. Pentru acces, achiziționați un pachet plătit.

    • Cât de sigure îmi sunt datele personale pe această platformă?

    Foarte sigure. Și ca să mai demontăm o legendă care circulă aici printre useri, să știți că nu vă putem citi mesajele... Nu stăm să răsfoim zeci de mii de mesaje zilnic! Pe baza anumitor cuvinte cheie ne sunt trimise de către sistem fragmente din conversații, în cazul în care sunt încălcați termenii și condițiile de utilizare.

    • Ce se întâmplă cu datele mele personale după ce îmi anulez contul? Dar după ce solicit ștergerea lui?

    - Dacă vă anulați contul, acesta intră în starea de inactivitate și poate fi reaccesat și reactivat prin simpla utilizare a userului și parolei. În acest caz, datele personale sunt stocate la noi pe server pentru a se putea reactiva contul la cererea userului.

    - Dacă solicitați ștergerea contului, toate datele personale se șterg de la noi de pe server, inclusiv mesaje, poze, date profil, adresa de email, istoric conectare, adresa IP, etc... Cea mai simplă metodă de verificare este să încercați să creați un cont nou cu aceeași adresa de email ca cea folosită la contul anterior. Veți observa că sistemul nu vă alertează că este deja în uz.

    • De ce nu am voie sa postez numere de telefon la profil? Sau adrese de email, skype, etc...?

    Datorită regulamentului GDPR. Nu v-am cerut la înscriere să semnați electronic un formular de procesare date personale, așa că nu vrem să încălcăm nicio reglementare.